sitelogo
banner image
Previous
Next
Οι πληροφορίες της σελίδας αυτής ανήκουν στη Βασική Ρυθμιζόμενη Δραστηριότητα Προμήθειας. Η ΑΗΚ εφαρμόζει Σύστημα Λειτουργικού Διαχωρισμού όπως καθορίστηκε στη Ρυθμιστική Απόφαση 04/2014. Βάσει της απόφασης αυτής διαχωρίζονται λειτουργικά, εντός της ΑΗΚ, οι τέσσερις Βασικές Ρυθμιζόμενες Δραστηριότητες της Μεταφοράς, Διανομής, Παραγωγής, Προμήθειας. Επίσης, έχει δημιουργηθεί Διεύθυνση Μη Ρυθμιζόμενων Δραστηριοτήτων.>>μάθετε περισσότερα.
EAC Website > EL > Εξυπηρέτηση Πελατών > Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών

Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης Πελατών

Μέσα στα πλαίσια της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΗΚ, προχώρησε στην δημιουργία του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης Πελατών (ΚΤΠ).

Το Κέντρο θα δώσει την ευχέρεια στην ΑΗΚ να εξυπηρετεί και να πληροφορεί τους πελάτες της γρήγορα, ποιοτικά και αποτελεσματικά, προσφέροντας υπηρεσίες στους ακόλουθους τομείς: 

  • Καταγραφή Ενδείξεων Μετρητών

  • Λογαριασμοί

  • Βλάβες/Παράπονα

  • Νέες Αιτήσεις

ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΠ.

Υπηρεσια Καταγραφης Μετρητών

Oι πελάτες μας, των οποίων η ένδειξη του μετρητή τους δεν έγινε κατορθωτό να καταγραφεί για οποιοδήποτε λόγο, για παράδειγμα επειδή το υποστατικό τους ήταν κλειστό, μπορούν να τηλεφωνούν καθόλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου, στον αριθμό ελευθέρων κλήσεων 80006000 για να καταγραφεί η ένδειξη του μετρητή τους. Θα πρέπει απλά να πληκτρολογήσουν στο τηλέφωνο τους τον δεκαψήφιο «Αριθμό Υποστατικού» τους, που φαίνεται στην κάρτα που τους άφησε στο υποστατικό τους αρμόδιος λειτουργός της ΑΗΚ,  και την καθαυτή ένδειξη του μετρητή τους. Εάν είναι ορθή γίνεται αποδεκτή αυτόματα. Σε περίπτωση που η ένδειξη δεν είναι ορθή ή ακόμα και στις περιπτώσεις που ο πελάτης, για οποιοδήποτε λόγο, δεν κατάφερε να δώσει αυτόματα την ένδειξη του, το τηλεφώνημα παραπέμπεται σε Λειτουργό του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης.

Υπηρεσια Λογαριασμων

Για σκοπούς ενημέρωσης σχετικά με τους λογαριασμούς τους οι πελάτες μας μπορούν να τηλεφωνούν στον παγκύπριο τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1800. Σε αυτή την υπηρεσία οι πελάτες μας μπορούν να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό τους όπως το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, πληροφορίες και επεξηγήσεις για λογαριασμούς, για τρόπους εξόφλησης λογαριασμών, για διαδικασία σύνδεσης, επανασύνδεσης/αποσύνδεσης/μεταβίβασης, καθώς και επεξηγήσεις για οικιακές διατιμήσεις κλπ. Οι πληροφορίες μπορούν να δοθούν αυτοματοποιημένα στους πελάτες μας αφού πληκτρολογήσουν τον αριθμό λογαριασμού τους ή μέσω Λειτουργού του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης.

Υπηρεσια Βλαβων και Παραπονων

Η Υπηρεσία Βλαβών και Παραπόνων του ΚΤΠ, έχει αντικαταστήσει και ενισχύσει τις υπηρεσίες που προσέφερε το Παγκύπριο Κέντρο Αναφοράς Βλαβών (ΠΑΚΑΒ).

Σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να  προσφέρει στους πελάτες μας πλήρη και ποιοτική τηλεφωνική ανταπόκριση κατά τη διάρκεια μεγάλων βλαβών που δημιουργούν εκτεταμένες διακοπές στην ηλεκτροδότηση, έτσι ώστε οι πελάτες της ΑΗΚ να πληροφορούνται επαρκώς για τις περιοχές που επηρεάζονται από τις διακοπές και το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης.  Επίσης η υπηρεσία αυτή προσφέρει ποιοτική ανταπόκριση στις καθημερινές μεμονωμένες βλάβες στο Δίκτυο της ΑΗΚ, σε υποστατικά καταναλωτών και στον Οδικό Φωτισμό. Επιπρόσθετα καταγράφονται οποιαδήποτε παράπονα των πελατών μας, σχετικά με το δίκτυο της ΑΗΚ όπως κλαδέματα σε δένδρα που μπλέκονται σε γραμμές της ΑΗΚ, προβλήματα στον οδικό φωτισμό κλπ.

 Τα τηλεφωνήματα των πελατών μας διοχετεύονται μέσω του παγκύπριου τετραψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1800 στο ΚΤΠ σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών όπου καταγράφονται ηλεκτρονικά οι βλάβες οι οποίες στη συνέχεια διοχετεύονται στα συνεργεία επιφυλακής/βλαβών των Περιφερειών για επίλυση.

Υπηρεσια Νεων Αιτησεων 

Σε αυτή την υπηρεσία οι πελάτες μας θα μπορούν να τηλεφωνούν παγκύπρια στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1800 και να ενημερώνονται είτε αυτόματα είτε από Λειτουργούς του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης για τα έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσουν με την αίτηση ηλεκτροδότησης καθώς επίσης να πληροφορούνται σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτηση τους.

ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
1800 Υπηρεσία Βλαβών και Παραπόνων
1800 Υπηρεσία Λογαριασμών
1800 Υπηρεσία Νέων Αιτήσεων
80006000 Υπηρεσία Καταγραφής Μετρητών
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
map
map Βρές το κοντινότερο Κέντρο
Η ιστοσελίδα ΑΗΚ είναι πλήρως συμβατή με Internet Explorer 9 και νεότερες εκδόσεις, Google Chrome, Mozilla Firefox και Apple Safari
Copyright 2014 Electricity Authority of Cyprus / Disclaimer           Χάρτης Πλοήγησης
EAC