sitelogo
banner image
Previous
Next
Οι πληροφορίες της σελίδας αυτής ανήκουν στη Βασική Ρυθμιζόμενη Δραστηριότητα Προμήθειας. Η ΑΗΚ εφαρμόζει Σύστημα Λειτουργικού Διαχωρισμού όπως καθορίστηκε στη Ρυθμιστική Απόφαση 04/2014. Βάσει της απόφασης αυτής διαχωρίζονται λειτουργικά, εντός της ΑΗΚ, οι τέσσερις Βασικές Ρυθμιζόμενες Δραστηριότητες της Μεταφοράς, Διανομής, Παραγωγής, Προμήθειας. Επίσης, έχει δημιουργηθεί Διεύθυνση Μη Ρυθμιζόμενων Δραστηριοτήτων.>>μάθετε περισσότερα.
EAC Website > EL > Εξυπηρέτηση Πελατών > Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης

Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης

​Μέσα στα πλαίσια του Λειτουργικού Διαχωρισμού η ΑΗΚ έχει εγκαταστήσει και λειτουργήσει δυο τετραψήφιους τηλεφωνικούς αριθμούς οι οποίοι εξυπηρετούν τόσο τους πελάτες της Προμήθειας ΑΗΚ όσο και τους Χρήστες Δικτύου.

 

Οι Χρήστες Δικτύου που καλούν το 1800 εξυπηρετούνται για:

  1. Βλάβες

  2. Επείγοντα Περιστατικά (κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινη ζωή)

  3. Κλαδέματα/Οδικό Φωτισμό/ θέματα που αφορούν το Δίκτυο της ΑΗΚ

  4. Αιτήσεις για συνδέσεις/μετακίνηση δικτύου και επιπρόσθετου φορτίου

 

Οι πελάτες Προμήθειας ΑΗΚ που καλούν στο 1818 εξυπηρετούνται για θέματα που αφορούν λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.

Οι Χρήστες Δικτύου που καλούν στο 80006000 μπορούν να υποβάλουν την ένδειξη του μετρητή τους.

 

ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να προσφέρει στο κοινό πλήρη και ποιοτική τηλεφωνική ανταπόκριση κατά τη διάρκεια μεγάλων βλαβών που δημιουργούν εκτεταμένες διακοπές στην ηλεκτροδότηση, έτσι ώστε οι χρήστες δικτύου της ΑΗΚ να πληροφορούνται επαρκώς για τις περιοχές που επηρεάζονται από τις διακοπές και το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης.  Τα ηχομηνύματα και οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος φαίνονται και στην πρώτη σελίδα της Ιστοσελίδας της ΑΗΚ.

ΟδικΟσ φωτισμοσ/κλαδεματα/θΕματα που αφοροΥν το ΔΙκτυο της ΑΗΚ

Επίσης η υπηρεσία αυτή προσφέρει ποιοτική ανταπόκριση στις καθημερινές μεμονωμένες βλάβες στο Δίκτυο της ΑΗΚ, σε υποστατικά καταναλωτών και στον Οδικό Φωτισμό. Επιπρόσθετα καταγράφονται οποιαδήποτε παράπονα των χρηστών δικτύου, σχετικά με το δίκτυο της ΑΗΚ όπως κλαδέματα σε δέντρα που μπλέκονται σε γραμμές της ΑΗΚ, προβλήματα στον οδικό φωτισμό, κ.λπ.

 

Τα τηλεφωνήματα διοχετεύονται μέσω του παγκύπριου τετραψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1800 στο Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών. Καταγράφονται ηλεκτρονικά τόσο οι βλάβες όσο και άλλα θέματα που αφορούν το Δίκτυο της ΑΗΚ και στη συνέχεια διοχετεύονται στα συνεργεία επιφυλακής/ βλαβών των αντίστοιχων Περιφερειών για επίλυση.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΕΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ 

Σε αυτή την υπηρεσία οι αιτητές χρήστες δικτύου μπορούν να τηλεφωνούν παγκύπρια στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1800 και να ενημερώνονται είτε αυτόματα είτε από Λειτουργούς του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης για τα έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσουν με την αίτηση ηλεκτροδότησης καθώς επίσης να πληροφορούνται σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτησή τους.

1818 - ΚΕντρο ΤηλεξυπηρΕτησης Πελατων ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΗΚ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

Για σκοπούς ενημέρωσης σχετικά με τους λογαριασμούς τους οι πελάτες Προμήθειας ΑΗΚ μπορούν να τηλεφωνούν στον παγκύπριο τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1818.  Σε αυτή την υπηρεσία οι πελάτες μπορούν να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό τους όπως: 

  • το υπόλοιπο του λογαριασμού

  • ημερομηνία εξόφλησης του λογαριασμού

  • πληροφορίες και επεξηγήσεις για τον λογαριασμό

  • τρόπους εξόφλησης του λογαριασμού

  • παραλαβή του λογαριασμού μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

  • διαδικασία σύνδεσης, επανασύνδεσης/αποσύνδεσης/μεταβίβασης και πληροφορίες για τις διατιμήσεις, κλπ. 

Οι πληροφορίες μπορούν να δοθούν αυτοματοποιημένα στους πελάτες αφού πληκτρολογήσουν τον αριθμό λογαριασμού τους ή μέσω Λειτουργού του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης.

80006000 - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΜΕΤΡΗΤΩΝ

 
Οι Χρήστες Δικτύου , των οποίων η ένδειξη του μετρητή τους δεν έγινε κατορθωτή να καταγραφεί για οποιοδήποτε λόγο, για παράδειγμα δεν ήταν δυνατή η πρόσβαση στο χώρο όπου είναι εγκατεστημένος ο μετρητής, μπορούν να τηλεφωνούν καθ' όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου, στον αριθμό 80006000 (χωρίς χρέωση) για να υποβάλουν την ένδειξη του μετρητή τους. 

Θα πρέπει απλά να πληκτρολογήσουν στο τηλέφωνο τους τον δεκαψήφιο «Αριθμό Υποστατικού» τους, που φαίνεται στην κάρτα που τους άφησε στο υποστατικό τους αρμόδιος λειτουργός της ΑΗΚ και την καθαυτή ένδειξη του μετρητή τους.  Αυτό πρέπει να γίνει εντός 48 ωρών, διαφορετικά η χρέωση θα γίνει με υπολογισμό.  Εάν είναι ορθή γίνεται αποδεκτή αυτόματα. Σε περίπτωση που η ένδειξη δεν είναι ορθή ή ακόμα και στις περιπτώσεις που ο πελάτης, για οποιοδήποτε λόγο, δεν κατάφερε να δώσει αυτόματα την ένδειξη του, το τηλεφώνημα παραπέμπεται σε Λειτουργό του Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης.

 

ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
1800 Βλάβες/ Κλαδέματα / Οδικός Φωτισμός/ Αιτήσεις
1818 Πληροφορίες Λογαριασμών
80006000 Καταγραφή Ένδειξης Μετρητή
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
map
map Βρές το κοντινότερο Κέντρο
Η ιστοσελίδα ΑΗΚ είναι πλήρως συμβατή με Internet Explorer 9 και νεότερες εκδόσεις, Google Chrome, Mozilla Firefox και Apple Safari
Copyright 2014 Electricity Authority of Cyprus / Disclaimer           Χάρτης Πλοήγησης
EAC