Αλλάζουμε για να σας εξυπηρετούμε καλύτερα

Tο Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αμμοχώστου-Λάρνακας, σε νέο ιδιόκτητο κτήριο
 
Στην προσπάθεια εξέλιξης και συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρει στους καταναλωτές, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου μεταφέρει το Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αμμοχώστου-Λάρνακας σε νέο ιδιόκτητο κτήριο στην είσοδο της πόλης, Λεωφόρο Γρίβα Διγενή 95, 6043 Λάρνακα, δίπλα από το Λύκειο Αγίου Γεωργίου. 

Το νέο, ενεργειακά πράσινο κτήριο της ΑΗΚ, σύγχρονης αισθητικής και κατασκευαστικής αρτιότητας, ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας.  Παρέχει βελτιωμένη λειτουργικότητα, εύκολη πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης και άνετο περιβάλλον εξυπηρέτησης του κοινού.    

Οι εργασίες μεταφοράς θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα από το απόγευμα της Τετάρτης 31 Μαρτίου μέχρι και την Κυριακή 4 Απριλίου 2021.  Την Παρασκευή 2 Απριλίου τα υφιστάμενα γραφεία της ΑΗΚ καθώς και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στη Λάρνακα θα παραμείνουν εκτός λειτουργίας λόγω της μετακόμισης.   Το Περιφερειακό Γραφείο και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα επαναλειτουργήσουν κανονικά στο νέο κτήριο από το πρωί της Δευτέρας 5 Απριλίου 2021.

Σημειώνεται ότι τα συνεργεία κατασκευών και επιφυλακής συνεχίζουν κανονικά τις εργασίες τους όπως επίσης και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο Παραλίμνι.

 Στη διάθεση των πελατών της ΑΗΚ είναι πάντοτε η δυνατότητα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης.  Σημειώνεται επίσης ότι μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο 1818 παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς των πελατών της ΑΗΚ Προμήθειας, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο 1800 είναι στη διάθεση του κοινού για θέματα χρήσης Δικτύου.   

Απολογούμαστε για οποιαδήποτε ενδεχόμενη ταλαιπωρία και ευχαριστούμε τους καταναλωτές για την κατανόηση.  Προσπάθεια μας είναι η συνεχής βελτίωση και η προσφορά αναβαθμισμένης ποιοτικής εξυπηρέτησης.

 - Τέλος –
 

Υπεύθυνος Τύπου:  31 Μαρτίου 2021