Χάρτης του πελάτη

​​​Αγαπητέ μας πελάτη,

Η ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση την 1η Μαΐου 2004 έχει σηματοδοτήσει σημαντικές αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία του Τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Από την 1η Μαΐου 2004, το 35% της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας έχει φιλελευθεροποιηθεί για τ​ους μεγάλους καταναλωτές. Από την 1η Ιανουαρίου 2009 η αγορά ηλεκτρισμού έχει ελευθερωθεί για όλους τους μη οικιακούς καταναλωτές. Από την 1η Ιανουαρίου 2014 όλοι οι καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να επιλέγουν τον Προμηθευτή τους.

Στο νέο ελευθεροποιημένο ενεργειακό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, η ΑΗΚ εξελίσσεται σε ένα πελατοκεντρικό Ημικρατικό Οργανισμό, που συνεχίζει να είναι ο κύριος Πρωταγωνιστής στον Τομέα της Ενέργειας και Υπηρεσιών.

Η Διεύθυνση και το προσωπικό της ΑΗΚ έχοντας ως αποστολή τους την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, έχουν αναλάβει τη δέσμευση για παροχή υπηρεσιών ψηλής ποιότητας την οποία τηρούν με συνέπεια και αποφασιστικότητα.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η ΑΗΚ εκσυγχρονίζει την οργάνωση και τη λειτουργία της, βελτιώνει συνεχώς τις εγκαταστάσεις και τα δίκτυα της πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της. Στα πλαίσια των προσπαθειών για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας εισάγουμε τον Χάρτη του Πελάτη - Προμήθεια.

Ο Χάρτης αυτός περιγράφει τις υπηρεσίες που δεσμευόμαστε να προσφέρουμε με την ιδιότητα του Αδειούχου Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, και περιέχει αρκετές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Στην περίπτωση που οποιαδήποτε από τις δεσμεύσεις που περιέχονται στον Χάρτη δεν τηρηθεί, τότε ο πελάτης θα λάβει από την ΑΗΚ ένα συμβολικό χρηματικό ποσό ως αποζημίωση. Πρόθεση μας η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας όσο και η εμπιστοσύνη στις ικανότητες του προσωπικού μας να εξυπηρετήσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του πολίτη σε ηλεκτρική ενέργεια.


ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ 

​​​​

Αν έχετε υποβάλει γραπτό παράπονο σχετικά με τον λογαριασμό σας (π.χ. λεπτομέρειες χρεώσεων, μέθοδος πληρωμής, ακριβής υπολογισμός λογαριασμού), θα το εξετάσουμε και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν τηρήσουμε τη δέσμευση μας, θα λάβετε ως αποζημίωση το χρηματικό ποσό των € 17,09 με αυτόματη πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό σας.


ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ, ΑΙΤΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αν έχετε υποβάλει αίτημα ή παράπονο για τις υπηρεσίες μας θα σας απαντήσουμε με υπευθυνότητα και σαφήνεια μέσα σε 20 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν τηρήσουμε τη δέσμευση μας, δικαιούστε να λάβετε ως αποζημίωση το χρηματικό ποσό των €17,09 το οποίο θα πιστωθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό σας, μετά που θα έχετε υποβάλει σχετική αίτηση μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη λήξη της καθορισμένης προθεσμίας. Η αίτηση πρέπει να γίνει στο ειδικό έντυπο που μπορείτε να προμηθευτείτε από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ.

 

 

Διευκρινίσεις

Σε όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, που περιγράφονται στον Χάρτη του Πελάτη – Προμήθεια, ο χρόνος έναρξης της προθεσμίας αρχίζει από την επόμενη εργάσιμη μέρα κατά την οποία λαμβάνουμε την αναφορά ή το αίτημα σας.

Μερικές φορές, έκτακτες καταστάσεις μας εμποδίζουν να ανταποκριθούμε έγκαιρα στις ανάγκες σας για εξυπηρέτηση. Παραδείγματα τέτοιων καταστάσεων είναι:

Εργατική διαφορά από τους εργαζόμενους στην ΑΗΚ

Πράξη ή παράλειψη εκ μέρους σας η οποία θα συνιστούσε παράβαση οποιουδήποτε Νόμου και Κανονισμών

Όταν η αναφορά ή το παράπονο υποβάλλεται σε διεύθυνση ή τηλεφωνικό αριθμό άλλο από αυτό που σας κοινοποιούμε

Παρόλο που δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγύηση σ 'αυτές τις περιπτώσεις, πάντα θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Οποιεσδήποτε πληρωμές γίνονται από την ΑΗΚ με βάση τον Χάρτη του Πελάτη - Προμήθεια, γίνονται ως ένδειξη της αποφασιστικότητας μας να σας προσφέρουμε υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης. Οι πληρωμές αυτές δεν σημαίνουν οποιαδήποτε παραδοχή εκ μέρους της ΑΗΚ για ύπαρξη νομικής ευθύνης.

Σε περίπτωση που δεν έχετε ικανοποιηθεί από την ανταπόκριση/απόφαση μας ή σε περίπτωση που δεν έχουμε ανταποκριθεί στο παράπονο σας μέσα στις προθεσμίες που καθορίζονται στις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, μπορείτε να αποταθείτε στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου (ΡΑΕΚ).

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας η ΑΗΚ - Προμήθεια διαθέτει Παγκύπριο Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης και Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) σ' όλες τις πόλεις της ελεύθερης Κύπρου.

ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΗΚ - ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ: 1818

 

ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΗΚ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ

 

Διεύθυνση

Τηλέφωνο

Φαξ

ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Περιφερειακό Γραφείο Λευκωσίας-Κερύνειας-Μόρφου

Φώτη Πίττα 15

1065 Λευκωσία 

Τ. Θ. 21413 

1508 Λευκωσία

22202000

22202388

ΚΕΠ Στροβόλου

Αμφιπόλεως 11, 2025 Στρόβολος, Τ.θ. 24506,1399 Λευκωσία

22201555

22201559

ΚΕΠ Κακοπετριάς

Αρχ. Μακαρίου 5Β 2800 Κακοπετριά

22922417

22923322







ΛΕΜΕΣΟΣ

Περιφερειακό Γραφείο Λεμεσού

Αγ. Ανδρέου 55

3036 Λεμεσός 

Τ. Θ. 50121 3601 Λεμεσός

25205000

25205249

ΚΕΠ Αγίου Αθανασίου

Σωτήρη Τοφίνη 4 4102 Αγιος Αθανάσιος

25828090

25323321

ΚΕΠ Πλατρών

Αρχ. Μακαρίου Γ', αρ. 16    4820 Πλάτρες

25421883

25205249

ΛΑΡΝΑΚΑ

Περιφερειακό Γραφείο Αμμοχώστου-Λάρνακας

Λεωφ. Γρίβα Διγενή 95 6043 Λάρνακα 

Τ.Θ. 40186 6301 Λάρνακα

24204000

24204259

ΚΕΠ Παραλιμνίου

Λεωφ. Πρωτάρα 4Α, 5288 Παραλίμνι

Τ.Θ. 33047, 5310 Παραλίμνι

23821277

23829278

ΠΑΦΟΣ

Περιφερειακό Γραφείο Πάφου

Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου 87 

8021 Πάφος

Τ. Θ. 60057 8100 Πάφος

26206000

26206220

ΚΕΠ Πόλης Χρυοοχούς

Αρχ. Μακαρίου Γ', αρ. 6 8820 Πόλη Χρυσοχοΰς

26323214

26322794

 ​