Χάρτης του πελάτη

​​​

Αγαπητέ μας πελάτη,

Η ένταξη μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση την 1η Μαΐου 2004 έχει σηματοδοτήσει σημαντικές αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία του Τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Από την 1η Μαΐου 2004, το 35% της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας έχει φιλελευθεροποιηθεί για τ​ους μεγάλους καταναλωτές. Από την 1η Ιανουαρίου 2009 η αγορά ηλεκτρισμού έχει ελευθερωθεί για όλους τους μη οικιακούς καταναλωτές. Από την 1η Ιανουαρίου 2014 όλοι οι καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας μπορούν να επιλέγουν τον Προμηθευτή τους.

Στο νέο ελευθεροποιημένο ενεργειακό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, η ΑΗΚ εξελίσσεται σε ένα πελατοκεντρικό Ημικρατικό Οργανισμό, που συνεχίζει να είναι ο κύριος Πρωταγωνιστής στον Τομέα της Ενέργειας και Υπηρεσιών.

Η Διεύθυνση και το προσωπικό της ΑΗΚ έχοντας ως αποστολή τους την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, έχουν αναλάβει τη δέσμευση για παροχή υπηρεσιών ψηλής ποιότητας την οποία τηρούν με συνέπεια και αποφασιστικότητα.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η ΑΗΚ εκσυγχρονίζει την οργάνωση και τη λειτουργία της, βελτιώνει συνεχώς τις εγκαταστάσεις και τα δίκτυα της πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της. Στα πλαίσια των προσπαθειών για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας εισάγουμε τον Χάρτη του Πελάτη - Προμήθεια.

Ο Χάρτης αυτός περιγράφει τις υπηρεσίες που δεσμευόμαστε να προσφέρουμε με την ιδιότητα του Αδειούχου Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, και περιέχει αρκετές άλλες χρήσιμες πληροφορίας.

Στην περίπτωση που οποιαδήποτε από τις δεσμεύσεις που περιέχονται στο Χάρτη δεν τηρηθεί, τότε ο πελάτης θα λάβει από την ΑΗΚ ένα συμβολικό χρηματικό ποσό ως αποζημίωση. Πρόθεση μας η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας όσο και η εμπιστοσύνη στις ικανότητες του προσωπικού μας να εξυπηρετήσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του πολίτη σε ηλεκτρική ενέργεια.




 

Aνταποκριση σε παραπονα σχετικα με λογαριασμους

Αν έχετε υποβάλει γραπτό παράπονο σχετικά με το λογαριασμό σας (π.χ. λεπτομέρειες χρεώσεων, μέθοδος πληρωμής, ακριβής υπολογισμός λογαριασμού), θα το εξετάσουμε και θα σας απαντήσουμε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν τηρήσουμε τη δέσμευση μας, θα λάβετε ως αποζημίωση το χρηματικό ποσό των € 17,09 με αυτόματη πίστωση στον αμέσως επόμενο λογαριασμό σας.

Ανταποκριση σε παραπονα, αιτηματα. επιστολες ή πληροφορί​ες

ηρεσίες μας θα σας απαντήσουμε με υπευθυνότητα και σαφήνεια μέσα σε 20 εργάσιμες ημέρες.

Αν δεν τηρήσουμε τη δέσμευση μας, δικαιούστε να λάβετε ως αποζημίωση το χρηματικό ποσό των €17,09 το οποίο θα πιστωθεί στον αμέσως επόμενο λογαριασμό σας, μετά που θα έχετε υποβάλει σχετική αίτηση μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη λήξη της καθορισμένης προθεσμίας. Η αίτηση πρέπει να γίνει στο ειδικό έντυπο που μπορείτε να προμηθευτείτε από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ.

 

 

Διευκρινίσεις

Σε όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, που περιγράφονται στον Χάρτη του Πελάτη – Προμήθεια, ο χρόνος έναρξης της προθεσμίας αρχίζει από την επόμενη εργάσιμη μέρα κατά την οποία λαμβάνουμε την αναφορά ή το αίτημα σας.

Μερικές φορές, έκτακτες καταστάσεις μας εμποδίζουν να ανταποκριθούμε έγκαιρα στις ανάγκες σας για εξυπηρέτηση. Παραδείγματα τέτοιων καταστάσεων είναι:

Εργατική διαφορά από τους εργαζόμενους στην ΑΗΚ

Πράξη ή παράλειψη εκ μέρους σας η οποία θα συνιστούσε παράβαση οποιουδήποτε Νόμου και Κανονισμών

Όταν η αναφορά ή το παράπονο υποβάλλεται σε διεύθυνση ή τηλεφωνικό αριθμό άλλο από αυτό που σας κοινοποιούμε

Παρόλο που δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγύηση σ 'αυτές τις περιπτώσεις, πάντα θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Οποιεσδήποτε πληρωμές γίνονται από την ΑΗΚ με βάση το Χάρτη του Πελάτη - Προμήθεια, γίνονται ως ένδειξη της αποφασιστικότητας μας να σας προσφέρουμε υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης. Οι πληρωμές αυτές δεν σημαίνουν οποιαδήποτε παραδοχή εκ μέρους της ΑΗΚ για ύπαρξη νομικής ευθύνης.

Σε περίπτωση που δεν έχετε ικανοποιηθεί από την ανταπόκριση/απόφαση μας ή σε περίπτωση που δεν έχουμε ανταποκριθεί στο παράπονο σας μέσα στις προθεσμίες που καθορίζονται στις προσφερόμενες υπηρεσίες μας, μπορείτε να αποταθείτε στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου (ΡΑΕΚ).


 

Τηλέφωνα επικοινωνίας

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας η ΑΗΚ διαθέτει Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης, Γραφεία και Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) σ' όλες τις πόλεις της ελεύθερης Κύπρου.

ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΗΚ - ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ: 1818

 

 

Διεύθυνση

Τηλέφωνο

Φαξ

ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Περιφερειακό Γραφείο Λευκωσίας-Κερύνειας-Μόρφου

Φώτη Πίττα 15 Τ. θ. 21413 1508 Λευκωσία

22202000

22202388
22202188

ΚΕΠ Στροβόλου

Αμφιπόλεως 11, 2025 Στρόβολος, Τ.θ. 24506,1399 Λευκωσία

22201555

22201559

ΚΕΠ Κακοπετριάς

Αρχ. Μακαρίου 5Β 2800 Κακοπετριά

22922417

22923322

ΚΕΠ Πεδουλά

2850 Πεδουλάς

22952330

22952176

ΛΕΜΕΣΟΣ

Περιφερειακό Γραφείο Λεμεσού

Αγ. Ανδρέου 55 Τ. Θ. 50121 3601 Λεμεσός

25205000

25205009

ΚΕΠ Αγίου Αθανασίου

Σωτήρη Τοφίνη 4 4102 Αγιος Αθανάσιος

25828090

25323321

ΚΕΠ Πλατρών

Αρχ. Μακαρίου Γ', αρ. 16 4820 Πλάτρες

25421883

25421336

ΛΑΡΝΑΚΑ

Περιφερειακό Γραφείο Αμμοχώστου-Λάρνακας

Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 57 Τ.θ. 40186 6301 Λάρνακα

24204000

24204009

ΚΕΠ Παραλιμνίου

Λεωφ. Πρωτάρα 4Α,

Τ.θ. 33047, 5310 Παραλίμνι

23821277

23829278

ΠΑΦΟΣ

Περιφερειακό Γραφείο Πάφου

Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου 87 Τ. Θ. 60057 8100 Πάφος

26206000

26206009

ΚΕΠ Πόλης Χρυοοχούς

Αρχ. Μακαρίου Γ', αρ. 6 8820 Πόλη Χρυσοχοΰς

26815177

26322794

 ​