Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ: Ηλεκτρονική και Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέχρι 16 Απριλίου 2020

​Σύμφωνα με τα μέτρα πρόληψης και προστασίας της υγείας της Πολιτείας απέναντι στον κορωνοϊό, η ΑΗΚ ενημερώνει πως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) δεν θα είναι ανοικτά για το κοινό μέχρι και την 16η Απριλίου 2020.    


Στο διάστημα αυτό, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά, με τους ακόλουθους τρόπους: 

Αιτήσεις για νέους πελάτες, συνδέσεις, αποσυνδέσεις και μεταβιβάσεις

Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω τηλεομοιοτυπίας (φαξ). Σχετικές πληροφορίες υπάρχουν στη συνέχεια, στην ενότητα Επικοινωνία με τα ΚΕΠ .

 

Εξόφληση Λογαριασμών

Η εξόφληση των λογαριασμών της ΑΗΚ μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

 

1.    Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας

§  Μέσω της ιστοσελίδας της ΑΗΚ www.eac.com.cy

§  Μέσω της δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα EAC Mobile App 

§  Μέσω των ιστοσελίδων τραπεζικών ιδρυμάτων  

 

Υπενθυμίζεται πως για την ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού χρειάζονται:

§  ο Αριθμός Λογαριασμού της ΑΗΚ,

§  το ακριβές ποσό, και

§  τα ψηφία ελέγχου.

 

Οι πληροφορίες αυτές αναγράφονται στο τιμολόγιο του Λογαριασμού της ΑΗΚ.

2.    Με έμβασμα μέσω e-banking

Πρέπει απαραίτητα να σημειώνεται ο Αριθμός Λογαριασμού της ΑΗΚ ο οποίος αναγράφεται στο κάθε τιμολόγιο.

 

Τα στοιχεία του Τραπεζικού λογαριασμού της ΑΗΚ στον οποίο θα γίνονται τα εμβάσματα είναι:

Τράπεζα Κύπρου

  • Swift: BCYPCY2N
  • Αρ. Λογαριασμού:  357005097083
  • IBAN:  CY87002001950000357005097083

     
  1. Με Πάγια Εντολή Πληρωμής (Direct Debit)

    Λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ, Διεύθυνση Προμήθειας.

     
  2. Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας

Με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, επικοινωνώντας με λειτουργό της ΑΗΚ, καλώντας στα κατά τόπους ΚΕΠ.

Σημειώνεται επίσης ότι, όλοι οι τρόποι εξόφλησης Λογαριασμών που αναφέρονται πιο πάνω, ισχύουν και για όσους Λογαριασμούς έχει παρέλθει η τελευταία ημερομηνία πληρωμής η οποία ορίζεται στο κάθε τιμολόγιο.

 

Επικοινωνία με τα ΚΕΠ

Οι Λειτουργοί Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ θα βρίσκονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) και θα εξυπηρετούν τους πελάτες τηλεφωνικώς.  Τα τηλέφωνα επικοινωνίας,  τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία και οι αριθμοί τηλεομοιότυπου (φαξ) του κάθε Περιφερειακού γραφείου Προμήθειας είναι τα ακόλουθα:

 

Λευκωσία

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22202000 / 22202241 / 22202236

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:  supplynic@eac.com.cy

Αριθμός φαξ: 22202388

 

Κακοπετριά

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22922417 / 22923197

Αριθμός φαξ: 22923322

 

Λεμεσός

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 25205000 / 25205183 / 25205246 / 25205284

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:  supplylim@eac.com.cy

Αριθμοί φαξ: 25205249 και 25205289

 

Λάρνακα

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24204000 / 24204232 / 24204238

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: supplylar@eac.com.cy

Αριθμός φαξ: 24204283

 

Παραλίμνι

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 23821277

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: supplypar@eac.com.cy

Αριθμός φαξ: 23829278

 

Πάφος

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 26206000 / 26206192 / 26206240

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: supplypafos@eac.com.cy

Αριθμός φαξ: 26206220

 

Επιπρόσθετα, για οτιδήποτε έχει σχέση με τους λογαριασμούς των πελατών της ΑΗΚ, το τηλεφωνικό κέντρο 1818 είναι στη διάθεση του κοινού. 

​Σε αυτές τις δύσκολες ώρες για τον τόπο και τους συμπολίτες μας, η ΑΗΚ στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη παραγωγή, μεταφορά, διανομή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος. Πάντα με προτεραιότητες την αποτελεσματική εξυπηρέτηση και υποστήριξη των καταναλωτών.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία.

 

-Τέλος-